Sponsorii nostrii (le multumim si pe aceasta cale) ...

marți, 9 noiembrie 2010

Concursul Martienilor - Inceputurile


As incepe cu multumiri pentru cei care au fost alaturi de mine in organizarea evenimentului. Multumesc: participantilor, sper ca v-ati distrat, celor care m-au ajutat: Elisei M., Florin P., Ligia P., Miki B., Adela K., Radu V., Cristi M., Zoli K., fam. Tamas si Cami S.,Ioana C., Sergiu (d-ul care ne-a imprumutat generatorul de current) si nu in ultimul rand Maros Bike, care ne-a pus la dispozitie echipamentul logistic si berea.


Sincer, totul a inceput ca o idee nebuna sa organizam o competitie intre noi prietenii asa de distractie, sa mai socializam, dar la sugestia lui Eli am publicat evenimentul pe blogul lui si pe blogul nostru. In dimineata concursului, cand m-am apucat de marcat traseul, nu as fi crezut ca vom fi asa de multi, doar cand m-am intors la linia de Start/Sosire am realizat in ce m-am bagat. Sincer, am inceput sa am emotii, desi am mai participat la organizarea de competitii cu peste 1000 de competitori (de karate), insa a fost prima data unde eu eram principalul actor in organizare.

De ce am imbratisat ideea lui Eli sa publicam pe net? Pai simplu, am realizat ca asa putem face ceva si pentru cei care mereu doar de pe margine se uita la maratoane si asteapta cate 2-4 ore pana ajunge cel drag la Finis. Am dorit astfel sa oferim o oportunitate si acelor persoane care se dau mai putin pe bita, sa-i motivam, ca sa vada pe propria lor piele ca limita lor este mult mai sus decat cred ei. Sincer, mie mi-a placut foarte mult sa vad ca voi va distrati de minune, noi asta am si dorit de la bun inceput, sa fie ceva haios.

La ideea lui Zsolt si inca cativa, dorim sa organizam astfel de iesiri aproximativ din doua in doua luni. O sa regandim traseul sa fie unul si mai usor, ca sa veniti cati mai multi cu drag si fara nici o retinere, scopul nostru fiind sa promovam mersul pe bicicleta.
Dupa o dezbatere la un ceai cu baietii am pus la cale o strategie pentru viitor, o sa publicam pe blog ideile noastre, deocamdata lucram la o forma cat mai distracitiva si atragatoare pentru toti. Oricum, prima intalnire dorim sa o avem undeva la inceputul lui Ianuarie. Stiu, multi o sa spuneti: iarna pe bita? Da! O sa vedeti ce fain ii sa pedalezi pe zapada, sa induri un pic de frig si la Finis sa bei un vin fiert sau poate un ceai cald.

Referitor la concursul care a trecut, stiu ca au fost cateva gafe, muzica la inceput a fost pe mut, filtrul de cafea nu l-am putut folosi si nu au ajuns diplomele de participare, insa acest ultim lucru e semn bun si speram ca de fiecare data sa ne depasiti asteptarile! Punand insa toate la un loc, am vazut ca lumea a fost multumita. Stiu ca medaliile erau doar simbolice, sper ca sa ajungem acolo incat la sfarsitul anului viitor sa putem atrage sponsori si atunci se pot schimba multe.

Totodata sper cu ajutorul vostru, a participantilor, sa tot crestem, si doresc sa va asigur ca oricat de mari sa fim, nu-i vom uita pe cei care nu doresc maraton de 50-70 Km, ci doar sa pedaleze. Acesta este si motivul pentru care o sa cautam si trasee mai usoare si vom promova categoria Family.

Le multumesc inca o data la toti cei care au participat la concurs si as dori sa reveniti de fiecare data cand vom organiza un astfel de eveniment.

Cu prietenie,
Levi (bunicul)



Pe aceeasi tema:
Aricole: Elisei Miron - Am fost martieni
Poze:    Levi , Miki , Raluca , Keatza.ZVali Turean